Pandemia a lovit din plin multe industrii. Proprietarii de afaceri s-au trezit puși în fața unei decizii – să închidă temporar activitatea sau să se adapteze. Una dintre cele mai afectate industrii a fost industria HoReCa.

Tocmai pentru că avem experiență de lucru cu clienți din HoReCa, ne-am decis să transformăm Poloniq, sistemul de rezervări online pe care l-am pornit acum un an, într-un sistem de comenzi online.  

Astfel, în doar câteva zile, am reușit să mobilizăm toată echipa noastră și să gândim de la zero arhitectura informațională și funcționalitățile pentru a permite restaurantelor, cafenelelor și cofetăriilor să înceapă rapid procesul de livrări.

Așa cum am gândit de la început, nu ne-am dorit ca Poloniq să fie o platformă. De fapt, prin transformarea Poloniq într-un sistem de comenzi online, oferim clienților noștri un magazin online propriu, cu plată electronică integrată

Avantajul Poloniq este costul foarte mic comparativ cu concurenți similari. Dacă, prin comparație, concurenții percep o taxă de 10% - 30% per comandă, Poloniq oferă set-up-ul gratuit timp de 3 luni și o taxă de doar 1.5%, care este taxa procesatorului de plăți (promoția este valabilă până în iunie 2020). După aceste 3 luni gratuite se va plăti un abonament de 300 lei/lună + comision de 1.5% pentru plata online.

Livrările sunt făcute in-house de către restaurant. Însă, mai nou, ne-am asociat cu cei de la Curierașul. Astfel, cei care își doresc să pornească livrările, dar nu au posibilitatea de a asigura livrarea, pot apela la acest serviciu adițional.

Puteți afla mai multe detalii despre Poloniq în videoul de aici.

Ne bucurăm să vedem că sunt business-uri din industria HoReCa care s-au adaptat ușor și au implementat deja comenzile online alături de noi: Andalu, Oddity, Soft & Grace.  

Mulțumim și Ioanei Luca, co-fondator al restaurantului Andalu, pentru că a acceptat invitația de a sta de vorbă cu noi și de a povesti despre perioada aceasta. Puteți asculta videoul aici.

Ne puteți urmări pe pagina de Facebook aici

Dacă aveți nevoie de ajutor în tranziția către comenzile online și livrări, ne puteți contacta la contact@poloniq.ro

-------

Later edit:

Restaurantele pot opta pentru toate cele 3 module Poloniq sau pentru unul dintre ele:

  • Rezervări online
  • Meniu digital
  • Shop propriu pentru comenzi

 

Iar pentru că hotelurile au avut de suferit deopotrivă în această perioadă, punem la dispoziția acestora următoarele soluții pentru a redeschide în siguranță:

  • Aplicație pentru acces la micul dejun (gestionarea traficului)
  • Aplicație de room-service
  • Aplicație pentru rezervări în restaurant