Noile reglementări privind funcționarea teraselor începând cu 1 iunie ca urmare a pandemiei de Covid19 menționează faptul că restaurantele trebuie să aibă un registru al rezervărilor, pentru a contacta imediat clienții în cazul unei anchete epidemiologice, conform Monitorului Oficial nr. 461 din 30 mai 2020.

Deși registrul de rezervări nu este nou pentru multe restaurante, noi, la Poloniq, venim în sprijinul acestora cu o soluție digitală care să înlocuiască registrul fizic. Prin modulul de rezervări oferim posibilitatea de a prelua rezervări pe un site propriu și a le gestiona ușor dintr-o interfață de administrare la care pot avea acces useri multipli. Pentru că înțelegem nevoia de accesibilitate când vine vorba de tehnologie adoptată într-un restaurant, Poloniq se prezintă sub forma unei aplicații mobile sau desktop.

De ce registru digital de rezervări?

Gestionarea digitală a rezervărilor scutește restaurantele de problema stocării registrelor fizice, facilitând totodată accesarea rapidă a datelor. În Poloniq, informațiile pot fi rapid filtrate în funcție de perioada dorită, iar ownerul restaurantului are overview complet asupra rezervărilor. Astfel, se pot identifica perioadele cele mai libere din restaurant și se poate maximiza gradul de ocupare a meselor. Mai mult, registrul digital de rezervări poate reprezenta și o metodă de siguranță pentru personal, care nu mai intră în contact cu registrul fizic care a fost manipulat anterior de către alți colegi, iar prin gestionarea facilă a meselor se asigură rezervarea timpilor necesari pentru dezinfectarea efectuată după fiecare client.

În plus, Poloniq este un instrument eficient pentru loializarea clienților și permite agregarea într-un singur loc a tuturor rezervărilor primite de pe diferite canale, cum ar fi Facebook sau telefonic.

Din punctul de vedere al clienților, rezervările devin acum o modalitatea de a se asigura că vor avea o masă rezervată, în contextul în care numărul meselor în restaurante s-a redus considerabil din cauza regulilor de distanțare socială, dar și o modalitate de evitare a aglomerației de la intrare, așa cum am văzut că s-a întâmplat încă din prima zi în care s-au redeschis terasele.

Meniul digital și comenzile online, alte două direcții de digitalizare prin Poloniq

Pe lângă modulul de rezervări, oferim restaurantelor care au redeschis terasele și meniul digital, o soluție bine primită atât de către clienți, care resimt un grad crescut al siguranței, cât și de către personal. Mai mult, încă din perioada stării de urgență am implementat cu succes modulul de comenzi online, care a reprezentat o soluție rapidă pentru restaurantele din toată țara care încă nu aveau un shop online. La fel ca și rezervările, comenzile sunt plasate pe site propriu și gestionate din interfața de administrare.

Credem că restaurantele care își vor modifica modelul de business vor putea primi în continuare comenzile online (cu posibilitate de livrare sau ridicare personală), acestea reprezentând un canal de vânzări suplimentar, care poate contribui semnificativ în recuperarea pierderilor din ultimele 3 luni.

Dacă dețineți un restaurant, cofetărie sau cafenea, vă punem ajuta cu toate cele 3 soluții de digitalizare. Dați-ne un semn pe contact@poloniq.ro

PS: Pentru că susținem industria HoReCa, oferim gratuit orice modul până la sfârșitul lunii iulie 2020.

-------

Later edit:

Pentru că și hotelurile au avut de suferit deopotrivă în această perioadă, punem la dispoziția acestora următoarele soluții pentru a redeschide în siguranță:

  • Aplicație pentru acces la micul dejun (gestionarea traficului)
  • Aplicație de room-service
  • Aplicație pentru rezervări în restaurant