Meniul digital – sau meniul contactless, cum mai este numit – reprezintă un avantaj competitiv pentru restaurantele care îl adoptă. Dacă dețineți un restaurant, cafenea sau cofetărie, Poloniq vă ajută să implementați rapid meniul digital, gratuit până pe 31 iulie 2020.

 

Ce este meniul digital?

Meniul digital este o aplicație care permite afișarea meniului unui restaurant direct pe telefonul clientului prin scanarea unui cod QR sau accesarea unui link.

 

Cum funcționează meniul digital?

  1. Ce trebuie să facă clienții?

Clienții scanează un cod QR plasat pe mesele din restaurant folosind camera foto sau o aplicație de tip QR scanner. Instant, li se va afișa meniul digital într-un browser online. Meniul este structurat pe categorii și are inclusă funcția de căutare. Clienții selectează produsele dorite și cheamă ospătarul din aplicație.

  1. Ce trebuie să facă restaurantul?

Set-up-ul inițial al meniului se face cu ajutorul nostru, fără niciun cost suplimentar. Restaurantul ne transmite lista de categorii și produse cu toate informațiile necesare (preț, gramaj, alergeni). Este recomandat să se trimită și imagini pentru fiecare produs.

După set-up-ul inițial, restaurantul poate oricând să modifice meniul din interfața de administrare: să adauge produse noi, să le editeze pe cele existente sau să le dezactiveze sau șteargă pe cele care nu mai sunt în stoc.

Ce e bine de știut este că restaurantele care au și modulul de shop online în Poloniq pot gestiona dintr-un singur loc meniul cu preparate, pot avea preparate care sunt active doar pe shop sau doar în meniul digital, preparate care au prețuri diferite în shop față de meniul digital în funcție de promoțiile active.

 

Ce avantaje are meniul digital pentru restaurante?

  • Flexibilitate – principalul avantaj al meniului digital este flexibilitatea și ușurința de a adăuga și modifica produse (modificarea meniului zilei, adăugarea produselor sezoniere, eliminarea produselor care nu mai sunt în stoc, modificarea prețurilor)
  • Nu necesită spațiu de depozitare
  • Nu necesită investiții suplimentare cu dispozitive necesare, deoarece clienții folosesc telefoanele proprii
  • Evitarea situațiilor neplăcute în care în restaurant nu există destule meniuri pentru a fi distribuite tuturor clienților
  • Evitarea situațiilor neplăcute în care clienții așteaptă mult la masă pentru a primi un meniu
  • Nu necesită instalarea aplicației de către clienți, pentru că meniul se deschide direct în browserul din telefon
  • Crearea facilă și rapidă a promoțiilor
  • Reducerea costurilor cu printarea – reduceri aduse atât de eliminarea printării meniurilor fizice, cât și a inserturilor din meniu
  • Un drum în minus pentru ospătari – nu mai trebuie să aducă meniurile la fiecare masă la sosirea clienților și nici pe toată perioada când stau la masă, clienții putând accesa oricând meniul
  • O soluție eco-friendly
  • Reducerea costurilor de marketing – crearea unor meniuri noi sau a unor inserturi în meniu presupun cel puțin costuri cu designul grafic
  • Un ajutor real pentru personal, care altfel trebuie să fie atent la igienizarea meniurilor fizice, lucru care, de cele mai multe ori, nu este posibil 100%
  • Un plus de siguranță pentru clienți – meniurile fizice pot crea disconfort, mai ales în contextul post-pandemic, fiind manipulate de un volum mare de clienți

 

Ce spun restaurantele din comunitatea Poloniq despre meniul digital dezvoltat de noi

 Ioana Luca, co-fondator Andalu GastroBar Iași, despre meniul digital Poloniq:

„Să știi că sunt foarte apreciate meniurile noastre digitale. Foarte puțini au întrebat de meniul clasic. Și nu-ți zic că mi-am dat seama ce simplu este și pentru noi. Este un drum în minus pe care îl facem. Nu mai vreau să ne reîntoarcem la cel clasic. Chiar nu. Plus spațiu în minus de depozitare. Și e ceea ce am vrut dintotdeauna – flexibilitate. Deci uite ce cadou mi-a făcut pandemia prin Poloniq.”

Dacă doriți să implementați rapid meniul digital în restaurantul dumneavoastră, vă stăm la dispoziție: contact@poloniq.ro

----

Pe lângă meniul digital, Poloniq oferă restaurantelor și modulele de:

  • Rezervări online mai multe detalii aici
  • Shop propriu pentru comenzi mai multe detalii aici

Pentru industria hotelieră punem la dispoziție următoarele soluții:

  • Aplicație pentru acces la micul dejun (gestionarea traficului)
  • Aplicație de room-service
  • Aplicație pentru rezervări în restaurant