Da, da, știm cu toții că livrările au fost salvarea multor restaurante în această perioadă.

Și mai știm că au fost mai ușor de implementat intern pentru că personalul restaurantelor (cel care a rămas activ) a avut mai mult timp liber la dispoziție și atunci nu a fost nevoie de angajări suplimentare, dar poate unul dintre cele mai mari avantaje a fost traficul foarte scăzut datorat stării de urgență.

Ce a însemnat acest lucru:

- timpi de livrare mult mai mici, în consecință mai multe comenzi care au putut fi livrate într-o zi

- mai mulți clienți mulțumiți de faptul că nu au trebuit să aștepte prea mult mâncarea

- și mai mulți clienți mulțumiți din zone rezidențiale din afara orașului la care s-a putut ajunge mult mai ușor

 

Ce se întâmplă după 15 mai?

E clar că nu vom beneficia de același trafic lejer. Timpii vor crește. Disconfortul va crește și acesta.

 

Ce e de făcut?

O primă recomandare, pe care deja multe restaurante au implementat-o, este comanda în avans. Comanzi azi pentru ca mâine prânzul să ajungă la tine la timp. Poloniq permite această comandă în avans și mulți clienți o folosesc, menționând inclusiv ora la care doresc să primească comanda.

 

Apoi, comunicarea continuă cu clientul. Din momentul în care comanda apare în aplicație și se dă la bucătărie, se pot estima timpii și se comunică fie prin telefon, fie prin aplicație către clientul final.

 

Și, în cele din urmă, în situații în care numărul de comenzi care vin pentru o anumită oră depășesc capacitatea de livrare a restaurantului, fie se poate bloca ora în aplicație în așa fel încât să nu se mai primească comenzi în intervalul orar respectiv, fie se poate apela la o extra-capacitate de livrare precum Glovo, doar cu asumarea unui cost de livrare care nu a fost prevăzut inițial și pe care îl suportă restaurantul, nu clientul.

 

Oricum se vor desfășura lucrurile după 15 mai, echipa Poloniq vă e alături pentru a găsi împreună cea mai bună soluție tehnică.

 

Exemplele de mai sus se bazează pe experiența restaurantelor cu forță proprie de livrare din comunitatea Poloniq.

-------

Later edit:

Restaurantele pot opta pentru toate cele 3 module Poloniq sau pentru unul dintre ele:

  • Rezervări online
  • Meniu digital
  • Shop propriu pentru comenzi

 

Iar pentru că hotelurile au avut de suferit deopotrivă în această perioadă, punem la dispoziția acestora următoarele soluții pentru a redeschide în siguranță:

  • Aplicație pentru acces la micul dejun (gestionarea traficului)
  • Aplicație de room-service
  • Aplicație pentru rezervări în restaurant