Meniul digital – sau meniul contactless, cum mai este numit – reprezintă un avantaj competitiv pentru restaurantele care îl adoptă.
Restaurantele care își doresc o aplicație de gestionare rezervări pot alege Poloniq, un software HoReCa ce ajută restaurantele în procesul de digitalizare.
Da, da, e momentul.
E momentul pentru că după două luni în care majoritatea restaurantelor au reușit cu greu să ajungă la 20-30% din încasările dinainte de pandemie, ceea ce urmează nu pare mai favorabil.
Da, da, știm cu toții că livrările au fost salvarea multor restaurante în această perioadă. Dar ce se va întâmpla cu livrările după 15 mai?
Ne bucurăm să anunțăm că producătorul de ambalaje Mâncare Curată ni se alătură în calitate de partener și contribuie cu un #welcomepackage de pungi de test pentru restaurantele din comunitatea Poloniq.
Lansat de la sfârșit de 2018, de Patricia și Armand Bertea din Iași, Poloniq este un software as a service (SaaS) care și-a propus în primă fază să ajute restaurantele să gestioneze rezervările, înlocuind metoda ”pen and paper” cu o variantă digitală web and mobile.
În mod cert, suntem conștienți de deficitul economic care s-a așternut asupra restaurantelor, dar totodată am îndrăzni să afirmăm faptul că acest moment de cumpănă nu trebuie să ofere un drum pesimist, ci din contră, unul optimist ancorat în societatea actuală.
Ne-am decis să extindem Poloniq, sistemul de rezervări online pe care l-am pornit acum un an, cu un modul de comenzi online.
Hotelurile, restaurantele și cafenelele prezintă o migrare din ce în ce mai mare către zona digitală. Necesitatea de a avea o prezență în online devine esențială pentru industria HoReCa.